Bestil din ehandels-løsning her. Du kan prøve en demo før du bestiller.
Din behandling af førstegangs kunder er yderst afgørende. Det er jo vigtigt at kunderne får en god oplevelse, så de handler hos dig igen. Du skal derfor være forberedt på at svare på mails fra kunder (og potentielle kunder). Du må endelig ikke spare denne funktion væk, men derfor kan du alligevel godt tænke på om der er mulighed for at automatisere denne opgave. Der findes f.eks. forskellige former for support software (i nogle tilfælde gratis, som kan hjælpe dig med at effektivisere denne opgave.
Hvis du sælger et fysisk produkt er logistikken en anden meget vigtig ting. Sørg for at få lavet nogle faste procedurer for hvordan du håndtere de forskellige ordre, forsendelse osv. Hvis din shop er opstartsfasen og du endnu ikke har så mange daglige salg, så kan det være at du skal vælge et par ugedage hvor du varetager forsendelse af varerne (i stedet for at skulle på posthuset hver eneste dag).
Automatisering af ehandel
En af fordelene ved ehandel er at kunderne kan besøge din shop og handle hos dig 24 timer i døgnet - hele året rundt. Dette betyder dog også at du hurtigt kan få travlt på alle tider af døgnet. Derfor er det afgørende at få automatiseret dine arbejdsgange og processer så meget som overhovedet muligt. Dette er grundlaget for at du kan tilbyde billigere produkter, hvilket er en anden af styrkerne ved ehandel.Din behandling af førstegangs kunder er yderst afgørende. Det er jo vigtigt at kunderne får en god oplevelse, så de handler hos dig igen. Du skal derfor være forberedt på at svare på mails fra kunder (og potentielle kunder). Du må endelig ikke spare denne funktion væk, men derfor kan du alligevel godt tænke på om der er mulighed for at automatisere denne opgave. Der findes f.eks. forskellige former for support software (i nogle tilfælde gratis, som kan hjælpe dig med at effektivisere denne opgave.
Hvis du sælger et fysisk produkt er logistikken en anden meget vigtig ting. Sørg for at få lavet nogle faste procedurer for hvordan du håndtere de forskellige ordre, forsendelse osv. Hvis din shop er opstartsfasen og du endnu ikke har så mange daglige salg, så kan det være at du skal vælge et par ugedage hvor du varetager forsendelse af varerne (i stedet for at skulle på posthuset hver eneste dag).